Gyakran ismételt kérdések

Szállítási információk

Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő szeptemberben 10 munkanap. Köszönjük türelmeteket és bizalmatokat!

Mennyi a szállítási költség?

A GLS házhozszállítás költsége 1490 Ft. Utánvét esetén 490 Ft-os plusz költséget számolunk fel.

Melyik cég szállítja ki a rendelésemet?

Termékeinket a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki.

Hogyan követhetem a csomagom státuszát?

A rendelés leadása után azonnal értesítünk a sikeres megrendelésről. Amikor megrendelésedet elkezdjük egyedivé varázsolni, újabb értesítést küldünk e-mailben. Amint becsomagoltuk és átadtuk kincseidet biztonságos, műanyagmentes csomagolásban a futárnak, újabb e-mailben értesítünk. Ezután a futárszolgálat e-mailben értesít majd, amelyben megtalálod a csomagkövető számot.

Rendelhetek külföldre is csomagot?

Igen, az alábbi országokba szállítunk csomagot: Ausztria, Németország, Románia és Szlovákia. A külföldi szállítás díja 4890 Ft, a külföldre kért rendelések csak az oldalon keresztül történő bankkártyás fizetéssel egyenlíthetők ki. Bármely más országba is tudunk szállítani, ezzel kapcsolatban kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen.

Vállaltok időzített kiszállítást is?

Igen, oldalunkon lehetőséged van meghatározott időpontra kérni a kiszállítást. Ebben az esetben a szállítás díja 2490 Ft. Kérünk, ne felejtsd el a rendelés során a megjegyzés rovatban feltüntetni a kiszállítás kívánt dátumát.

Kapcsolatfelvétellel kapcsolatos információk

Hogy tudok kapcsolatba lépni a nyolcpatko.hu csapatával?

Vedd fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen. Jelenleg ez a kapcsolatfelvétel leggyorsabb módja. Általában 1 órán belül válaszolunk Neked, ha szükséges, felhívunk telefonon is.

Fizetési információk

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A Barion rendszerén keresztül bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel. Utánvét esetén 490 Ft-os plusz költséget számolunk fel.

Milyen típusú bankkártyával lehet fizetni a webáruházban?

Elfogadjuk a Visa, a Visa Electron, a Master Card, a Maestro és az American Express kártyákat.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Bármely bank, melyek a fentiekben felsorolt kártyákat kibocsátja.

Van a webshopban minimális vásárlási összeg?

Nincs minimális rendelési érték.

A végösszeg tartalmazza az Áfát?

Igen, a végösszegben bruttó árakat találsz, melyek tartalmazzák az Áfát.

Rendelési folyamattal kapcsolatos információk

Hogyan adhatok le rendelést?

Regisztrációval, vagy regisztráció nélkül. Érdemes regisztrálni, mert ennek a lépésnek köszönhetően a többi vásárlásod alkalmával nem kell újra megadnod a szállítási adataidat. Ezután válogass termékeink közül, helyezd be a kiválasztott termékeket a virtuális kosaradba, ha befejezted a vásárlást, akkor nyomd meg a ‘ tovább a pénztárhoz’ gombot. Itt attól függően, hogy regisztráltál-e vagy sem a lépéseken haladj végig, majd fejezd be a vásárlást a ‘megrendelés elküldése’ gombra kattintva. A sikeres megrendelésről emailben értesítünk.

Mit kell tennem, ha a rendelésemről nem kapok visszaigazoló e-mailt?

Javasoljuk, hogy ellenőrizd a spam/levélszemét mappádat. Ha ott sem találod az értesítést, akkor kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot munkanapokon a [email protected] email címen.

Regisztrálnom kell ahhoz, hogy vásárolhassak?

Nem, regisztráció nélkül is tudsz webáruházunkból vásárolni. De amennyiben regisztrálsz, visszatérő vásárlóként kényelmesebben, gyorsabban tudsz majd webáruházunkban vásárolni.

Tudok rendelni telefonon/emailen/faxon keresztül?

Nem, rendelés csak a webáruházunkból online lehetséges.

Termékszavatossággal kapcsolatos információk

Változtatni szeretnék a rendelésemen. Mit tehetek?

Ha módosítani szeretnél a rendelésed részletein (szállítási/számlázási cím, elérhetőség), a csomag tartalmán, akkor kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, munkanapokon a [email protected] email címen. A rendelés módosítását a leadott rendelés időpontjától függően tudjuk megtenni.

Amennyiben a csomagom sérült, vagy hiányos mit tehetek?

Fontos, hogy házhozszállítás esetén, amint átveszed a csomagot a futártól, ellenőrizd az épségét és a tartalmát. Ha erre nincs mód, mert nem te vetted át, akkor 3 napon belül jelenteni kell a GLS számára az alábbi telefonszámon: +36 29 88 66 50.

Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett a rendelt termékkel?

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Tehát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében az egyedi termékek (egyedi üveggömb, egyedi kollekció, egyedi karácsonyi zsák) esetében a vásárlástól nem lehet elállni. A többi terméket 14 napon belül visszaküldheted számunkra.